2012. dec. 10.

játék ház - gyűjtés




Amióta emlékszem mindig házakat, bunkikat építettem.
Először csak a babáknak, aztán egyre nagyobb méretekben.
Kartonból, fából, ami adódott.
Imádtam berendezni. Ez a szenvedély, nem csillapodott....sőt!

Nagyon vártam, hogy aktuális legyen Galinánál.

Inspirálódásnak körülnéztem, elég vegyes a felhozatal.
Azt hogy én milyet szeretnék rögtön tudtam!

Praktikus, egyszerű, inkább a fantázia kapjon teret.


 1. Modern, készen kapható



















2. Nem annyira szokványos




Ez inkább olyan, mint egy kisállatház


Frida Kahlo otthona

 3. Gyerekes felnőttek



HBO kukkoló projekt


2010 Holland IKEA katalógus

 Dollhouse Art Project
by Heather Benning







videó a házról

4. Ügyeskezű házibarkács

























 és megjött a saját!!!!!!!
Hogy milyen lett azt majd januárban ! 


 Érdekes, hasznos linkek a témában:

vintage játék bútorok

hobbit babaház

trendi

fius

babaház tapétázás 



képek innen: a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése