2012. jún. 4.

homokozó



Szerettem volna egy  homokozót a társasház hatalmas közös kertjébe. 
Jólnevelten megkérdeztem a többi lakót is......

.......aztán megrendeltem a homokozót.

Megérkezett a szuper fedeles - pados homokozó, és az egyetlen elfogadható színű lazúr otthon a piros volt.
 


Ha már ecset, meg festék volt a kezemben, nem úszhatta meg a tálaló sem.


Ám túl egyszerűnek találtam a sima piros homokozót.....és keresgéltem a festékek közt.
Szerencsére volt egy  bézs zománc, ami  annyira kínálkozott pöttyöknek.



Hevenyészve összeállítottam.


Aztán pár nap után Árpi összecsavarozta.
Annyira tetszett,  arra gondoltam tematikus partit adok homokozó felavatására.



Áthívtuk Leont, és Galinával alaposan letesztelték az összes nem rendeltetés szerű módon...
:)



Jól csapódik, és bírja az ugrálást!  :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése