2012. jan. 9.

Munkásnők + Bútorok 1

Vannak olyan munkák, amik beindítják a fantáziát.
Ilyen tipikus fétis szakmák fiú oldalról: a nővérke, rendőrnő, pincérnő, tanárnő.....
Lányoknál: tűzoltó, rendőr, csőszerelő, autószerelő........
Nemcsak a ruházat miatt, van akinél a szemüveg, vagy a munkában edzett formák, van, akinél az alá fölé rendelt viszony amitől beindul a képzelet.

És csak elsőre tűnik, hogy messzire keveredtem a bútoroktól.

Ezekből a  munkákból kezdek sorozatot. A csajokból fogok válogatni egyenlőre.
Plusz ezekhez a témákhoz bútorokat társítok.. .. csak úgy, ami szerintem kifejezi ezt a munkát, vagy bárhogy kapcsolódik.

Elsőként egy olyan szakmát járok körbe, ami - talán - nem is létezik, csak posztereken, meg fantáziában:




A Szerelőcsajok


Sok gumi, vas, olaj.....meg autók is.

Három csoportba válogattam a bútorokat a fajtáik szerint.

1. Újrahasznosítottak
Az elhasznált, kopott anyagok  újrahasznosításából született új tárgyak, bútorok.
Autógumik, felnik, olajos hordók, lámpák.....


















   





2. Industrial design
Ide azokat a bútorokat raktam, amik szerintem illenek egy műhelybe.
Anyaguk elég masszív, kinézetük puritán, jól tisztíthatóak,vagy, ha nem akkor direkt jól áll nekik a kosz.




 















3. Átalakított járművek
Itt jönnek azok, amik autóból, motorból készültek.










 







még a témáról :

linkek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése