2011. okt. 19.

otthon ....VOLT- ......LETT






Ez a harmadik saját lakásunk, az eddig együtt töltött évek alatt.
A harmadik, amit magunk újítottunk.
Rengeteget tanultunk főleg az elsőből.
Ott sokkal több szakember segített, kisebb volt a lakás, nagyobb a keret.
Bontottunk pár falat, volt, ahová ajtót vágtunk.


Ellestük, hogyan kell gipszkartonozni, itt már mi csináltuk.


amúgy meg mindíg vágytam egy betonkeverőre a konyhában!


 
Árpi csinálta a vezetékek vésését, behúzását ketten apukával.
Hosszú hónapokat töltöttem a létra tetején, míg az egész lakást kigletteltem kétszer....
Névnapomat egy falcsiszoló zsiráf társaságában ünnepeltük. Az volt a leggázabb minden meló közül.
A lakást Árpi, és négyen csajok festettük ki.
Sanya segített parkettát csiszolni.. aztán halványra pácoltam, mattra lakkoztam. 


 Az ajtókat, ablakokat csiszolni, glettelni, gittelni...és jutalomként festeni.
Nem sikerült elsőre a megfelelő kültéri ablakszínt kiválasztani..


  Árpi burkolt is, apuka meg padlót rakott, konyhát szerelt.. kivette a részét mindenki bőségesen a jóból :)
Másfél év.
Aki csinált ilyet tudja miről mesélek.

bejárat, az azóta kibontott fallal.

színes szekrény, fellelt állapotában az étkező ablaknál


 helyén most az almazöld tálaló

bejárat a teraszról


közlekedő ázott fallal, kiégett hűtővel


narancs-málnahab kiskomód
guszta kis fürdő
metro csempe, plasztik barokk csillár
konyhasarok

Minden milliméterét ismerem, közöm van hozzá.
Szeretem.
Folyton változik, alakul.....és a jókis közhely, hogy sosincsen kész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése